چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آغاز واکسیناسیون فلج کودکان در ۲۱ ولایت افغانستان

۶ بازديد


واکسن پولیو یا بیماری فلج کودکان در ۲۱ ولایت کشور افغانستان آغاز شد. در طرح واکسیناسیون فلج اطفال در 21 ولایت کودکان زیر 5 سال واکسن دریافت خواهند کرد. پاکستان و افغانستان تنها کشورهایی هستند که فلج اطفال در آن ریشه کن نشده است.

اپلیکیشن‌های رایگان برای کودکان ابزارهای بسیار موثری هستند که می‌توانند در تربیت و توسعه مهارت‌های آنان نقش مهمی داشته باشند. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان کودکان "Khan Academy Kids" است. این اپلیکیشن با استفاده از روش‌های آموزشی بازی‌آموزانه، به کودکان کمک می‌کند تا مفاهیم ریاضی، علوم، هنر و موارد دیگر را به طور فعال و جذاب یاد بگیرند. با گستره وسیعی از فعالیت‌ها، بازی‌ها، ویدیوها و داستان‌های تعاملی، این اپلیکیشن مناسب کودکان در محدوده سنی ۲ تا ۷ سال است و از طریق راهبردهای آموزشی تخصصی، توانایی‌های آکادمیک و اجتماعی آن‌ها را تقویت می‌کند.

 

همچنین، اپلیکیشن "PBS Kids Games" نیز یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای کودکان است. این اپلیکیشن شامل مجموعه‌ای از بازی‌ها و فعالیت‌های تعلیمی است که بر اساس برنامه‌های تلویزیونی معروف PBS Kids ساخته شده است. این اپلیکیشن به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های مختلفی را از جمله خواندن، نوشتن، حساب و مهارت‌های اجتماعی را به صورت تعاملی و جذاب یاد بگیرند. همچنین، ارزیابی‌های فعالیتی که در این اپلیکیشن وجود دارد، به والدین کمک می‌کند تا پیشرفت و توسعه کودکان خود را درک کرده و پشتیبانی کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.