چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آغاز استخدام دختران فارغ التحصیل صنف 12 در بخش بهداشت و درمان

۵ بازديد
وزارت بهداشت دستور استخدام دختران فارغ التحصیل را در بخش درمان چندین ولایت صادر کرد. درحالی که حکومت سرپرست افغانستان مدارس دخترانه بالاتر از کلاس ششم را بسته است و از آموزش دختران در مقاطع بالاتر از کلاس ششم و حتی دانشگاه جلوگیری کرده است وزارت بهداشت طالبان دستور داد دختران فارغ التحصیل دبیرستان در مراکز پزشکی چند ولایت آغاز شود. ولایت های کاپیسا پروان، پنجشیر، میدان وردک، غزنی، پکتیکا، لوگر، خوست، بدخشان، بامیان و پکتیا می توانند از دختران فارغ التحصیل در بخش بهداشت استفاده شود. برای آگاهی از شرایط استخدام به پایگاه خبری تحلیلی ایراف مراجعه کنید.

رمان‌های ترکی استانبولی اغلب شامل داستان‌هایی هستند که در پس زمینه شهر استانبول، پایتخت ترکیه، روایت می‌شوند. این داستان‌ها معمولاً بافتهای پیچیده و چندلایه دارند که شامل عناصری از عشق، جنگ، ماجراجویی، تاریخ و فرهنگ هستند. شهر استانبول به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و زیبای دنیا، محیطی فراوان برای خلق داستان‌های جذاب فراهم می‌کند.

 

در این رمان‌ها، معمولاً شخصیت‌های پیچیده و عمیقی را می‌بینیم که با مشکلات و تحولات زندگی روبرو هستند و در طول داستان تغییر می‌کنند. عشق و روابط انسانی نیز از جمله موضوعات مهمی است که در این رمان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای خوانندگان جذابیت زیادی دارد.

 

به علاوه، استفاده از زبان زیبا و توصیف‌های جذاب نیز از ویژگی‌های بارز این رمان‌هاست که باعث می‌شود خواننده به دنیای داستان فرو رود و با شخصیت‌ها و رویدادهای آنان هم‌دل شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.