چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آغاز اجرای طرح 100 میلیونی اتباع خارجی

۱۰ بازديد
اجرای طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان ویژه اتباع و مهاجرین آغاز شد. حداقل سرمایه گذاری اتباع مقیم استان تهران ۱۵۰ میلیون تومان می باشد. کلیه اتباع دارای مدرک اقامتی معتبر در استان تهران برای سرمایه گذاری از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با در دست داشتن اصل مدرک اقامتی به ورزشگاه شهید شیرکوند ورامین برای دریافت نوبت مراجعه نمایند. برای اطلاع از آدرس دقیق، مزایا و شرایط کامل به پایگاه تحلیلی خبری ایراف مراجعه کنید.

آغاز به کار راه آهن خواف - هرات از اسفند

۶ بازديد
آغاز به کار راه آهن خواف - هرات از اسفند
از اوایل ماه آینده (اسفند) نقل و انتقال کالاهای تجاری از ایستگاه «روزنک» آغاز می‌شود. که از این پس، تجار افغان می‌توانند کالاهای تجاری خود را از مسیر راه آهن خواف-هرات با تخفیف مالی از افغانستان به بندر چابهار، بندرعباس و مرز ترکیه صادر کنند. به گفته واردات کالا از این مسیر نیز شامل تخفیف می‌شود.

برای مطالعه متن کامل کلیک کنید.

۱۵۰۰۰ فرصت شغلی جدید در مزار شریف

۸ بازديد
۱۵۰۰۰ فرصت شغلی جدید در مزار شریف
شهرداری مزار شریف، مرکز ولایت بلخ با هماهنگی موسسه (UNOPS) برای ۱۵ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

ایجاد فرصت کاری از سوی شهرداری با استقبال کارگران و شهروندان بلخ روبه رو شده است.
برخی از افراد که سرگرم کار در این طرح شده‌اند از نهادهای داخلی و خارجی می‌خواهند که به‌جای توزیع مواد غذایی به نیازمندان فرصت‌های کاری را فراهم سازند.

ادامه مطلب

کودکان کار افغانستان قربانیان سیاست

۷ بازديد
افغانستان در زمره فقیرترین کشورهای جهان قرار دارد و اوضاع اقتصادی افغانستان کماکان رو به وخامت است. کودکان نیز از پیامدهای فقر بی نصیب نمانده اند .

برای آمار دقیق به ایراف مراجعه کنید

تفاوت نگاه طالبان و کشورهای عربی به فعالیت های اجتماعی زنان

۵ بازديد
تفاوت نگاه طالبان و کشورهای عربی به فعالیت های اجتماعی زنان

کشورهای عربی بخصوص حوزه خلیج‌فارس یک نگاه سنت‌گرایانه و محافظه‌کارانه نسبت به حضور و فعالیت زنان در اجتماع دارند اما حتی در این کشورها از یک دهه قبل بدین سو، زنان وارد اجتماع شده‌اند و نقش زنان در امور بیرون از منزل رو به افزایش است. لذا سیاست حاضر کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس در قبال زنان با سیاست طالبان در مسیر کاملا مخالفی قرار دارد. زنان فعال قطری نسبت به طالبان ذهنیت خوبی ندارند.
در یک کلام تفاوت بدین گونه است که طالبان در حال سرکوب و به اسارت کشیدن زنان آزاده افغانستان هستند و زنان عربی در خلیج‌فارس از اسارت بیرون می‌شوند.

تحلیل کامل را در ایراف بخوانید